Мета: формувати мовну й мовленнєву компетенції в рамках вивчених тем, удосконалювати вміння учнів з аудіювання, читання та усного мовлення; розвивати вміння переносити знання та навички в нову ситуацію; формувати здатність працювати в парі, групі; виховувати любов до навчання.
Проведення заходу.
Hello, dear pupils. Nice to meet you here. Today we are going to have an unusual lesson. It’ll be a lesson – соmpetition. Everybody will have possibility to be a winner. Be very attentive and try to do everything correctly. Без помилок команда отримує 3 бали; 1 помилка – 2 бали; 2 і більше помилки – 1 бал. 4 teams will take part in the competition. You will have 10 tasks. Отже, в нашому змаганні беруть участь такі команди: «Читайлики», «Знавці іноземних мов», «Чарівний пензлик» та «ерудит» Good luck to you!
Task №1. Перше завдання отримує команда « Читайлики».
Прочитай і переклади на українську мову. (Учні отримують карточки із завданням.)
Hello!
My name is Taras.
I live in Ukraine.
I am ten.
I have got a sister and a brother.
My sister’s name is Lin and my brother’s name ia Nazar.
I have got a bike and a radio.
I haven’t got a swing in my garden.
Task №2. Для команди «Знавці іноземної мови». Підібрати до слідуючих речень відповідний переклад.
This is my kitchen а) це моя спальня
в) це моя кухня
с) це мій сад
I have got a brown chair а) у мене коричневий стілець
в) у мене є зелена чашка
с) у мене є коричневий диван
Task №3. Для команди « Чарівний пензлик».
Розфарбуй відповідно до інструкції. (Учні отримують карточки із завданням.)
Yellow dog, grey frog, blue sun, green hen, red pig.
Task №4. Для команди «Ерудит».
Завдання: Розгадай кросворд, користуючись словами-підказками.
(Учні отримують карточки із завданням.)
Two, three, five, six, ten, one, eight, four, seven, nine.
Task №5. А зараз завдання – розминка для всіх команд. Утворити 3 запитання та пригадати улюблену пісеньку або віршик. Поки команди працюють до мене підійдуть по одному гравцю з кожної команди і ми пограємо у гру – «кіт у мішку». Ваше завдання брати по одній карточці з чарівного мішечка та називати зображення на карточці на англ. мові.
Task № 6. Для команди « Читайлики».З поданих слів скласти речення.
Is, name, my, Katia.
Have, I, got, pen, red
Task № 7. Наступне завдання для команди «Знавці іноземної мови». – підібрати слово до відповідного малюнка.
Task № 8. Завдання Для команди « Чарівний пензлик»: Послухай і підкресли слово, яке чуєш. (Учні отримують карточки із завданням.)
- Nick is a girl/boy.
This is a chair/ table.
Ann is six/ seven.
The dog is big/ small.
His sofa is red/green.
My name is John/ Nick.
Учитель читає речення: Nick is a boy. This is a table. Ann is six. The dog is big. His sofa is red. My name is Nick. (Учні підкреслюють відповідні слова.)
Task № 9. Для команди «Ерудит». Знайти та виписати знайомі слова.
ParrotTVbedroomdogsisterradiotenblackdollgarden
Task № 10. Для кожної команди назвати:
6 fruit or vegetable;
6 animals;
6 colours;
6 numbers.
Task № 11. Для команди « Читайлики» та «Ерудит». Make up as many words as possible.
Перші дві команди отримують одинаковий набір карточок на яких слова розбиті на склади.
Ваше завдання – зєднати якнайбільше слів і записати на аркуші паперу.
Par rot
Fri end
Sev en
Sis case
Book ter
Task № 12. Для команди «Знавці іноземних мов» та «Чарівний пензлик»
“PORTRAIT” Now we are having quite interesting competition. We’ll see what painters you are! Listen to the description and draw a portrait. Use as many details as possible.
В той час поки команди роблять своє завдання команди «Знавці іноземних мов» та «Чарівний пензлик» виконують своє. Малюють на дошці різнокольоровою крейдою малюнок, відповідний до рпочитаного.
: Молодці, діти, скільки завдань виконали!. Нажаль, наша гра добігла кінця
Thank you) Our competition is over.